söndag 17 juni 2012

Kökssaxen

Känner ni igen den här tjejen...?


Så såg hon ut innan mormor var på besök och trollade med sin sax  och mutade lite med Ahlgrens bilar....

Tog inte allt för lång tid innan luggen började nosa på ögonen igen och jag tänkte det här är ju lätt fixat, har ju sett mor klippa en och annan och det svängs med sax och kam hit och dit....

Så med kökssaxen i högsta hugg, ett gäng Ahlgrens bilar på bordet och en påhejandes sambo i soffan så insåg jag snabbt att min mor besitter en talang.... Fast jag gjorde som hon brukade (fast med lite mer klumpiga byten mellan kam och sax) så blev ytterhåret på luggen kortare...




Jag gav inte upp utan hittade nya lösningar och får nu när allt är klart känna mig nöjd med resultatet. Och Alessia var nöjd över Ahlgrens bilar. Rosa ska de va...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar