måndag 11 juni 2012

Fotograf Alessia

Kanske lite avhuggen bild, men det viktiga är ju med:)

Fort tar man efter de vuxna och ännu snabbare tar man efter de stora tjejerna som man ser upp till...
Alessia har ju sett mig fotografera en hel del,  både för att jag tycker om att fota och för att dokumentera till bloggen, så hon är väl medveten om att allt skall fotas och förevigas:)

Här blir alla vi tokiga fotografer fotade av Alessia. Vi fotar varandra:)

När nu mormor, morfar, Stina, Erik och Emma var på besök i Haag och vi åkte till Keukenhof var det en och annan tulpan som hamnade på bild. Eftersom alla var som tokig i att fotografera och när dessutom favoriten Emma gick med kameran i högsta hugg så kunde ju inte Alessia vara sämre hon.











Vet inte hur många kort som hamnade på min Iphone men det roliga var att det faktiskt blev många riktigt bra bilder som jag inte behövde radera bort. En blivande fotograf helt enkelt:)


De här bilderna hade jag inte kunnat göra mycket bättre själv:)

Mamma fotar ju alltid maten så då är det väl det man ska göra...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar