lördag 22 oktober 2011

Förbenade fickparkering

Hur svårt kan det vara egentligen? Tydligen ganska svårt... Jag erkänner direkt, det här är inte min grej...

Hur länge har jag bott här i Haag nu? Jo, 2 månader. Hur många gånger har jag åkt iväg själv med bilen? 0 ggr.... Anledning: Jag vet att bilen måste fickparkeras när jag kommer hem igen...(sen har vi i och för sig även väldigt nära publika transportmedel)

Skulle öva när Johan var med och trots två lediga platser bredvid varandra gjorde jag ingen succé och resultatet blev ännu värre när jag och Alessia var själva och skulle parkera om bilen till stor ledig ficka (glad att Johan slapp se den manövern:)).
Förstår inte riktigt denna okunskap... jag tycker om att köra bil och anser mig vara en bra chaufför, speciellt för att vara tjej:) Jag har en pappa som är världsbäst på att ratta bilar och lastbilar samt tävlat i rally som ung. Dessutom anser jag mig ganska smart och logisk och borde kunna räkna ut när man kan svänga och vart bilen kan ta i, men icke. Fungerar ej.

Jag tror jag skyller på att Johan ej anpassat bilens storlek till flickvännens storlek. Då har jag i alla fall något att skylla på:)

AKAs nästa bil???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar