tisdag 8 november 2011

Alessia i Umeå

Här kommer en liten hälsning från Alessia...

Det är härligt att vara i Umeå:) Jag njuter av att på nytt få styra dockvagnen på Umeås gator och ta långa promenader med Vira och Stina. Dessutom har nu Mimmi (min vita gossehund) fått en kompis så nu har Västerhiske både en riktig Vira och en låtsas-Vira, båda självklart med rött koppel:)

Man blir ordentligt bortskämd här eftersom alla man besöker gärna bjuder på gofika och en massa kramar. Mormor och mofar har gett mig en klänning från deras semesterresa så nu ser jag ut som en liten spanjorska och kan dansa loss på riktigt. Jag skall visa er lite senare hur fin jag är:)

Det tar inte slut där, idag var vi på stan så jag fick välja mig ett par klackeskor som jag stolt visar upp här på bilden.

Helst dansar jag dock omkring i mammas bruna klackestövlar men de fick jag inte ta med till Umeå av utrymmesskäl... Jag ska nog be mamma visa en bild på mig även i de skorna för man blir riktigt tjusig i dem...ni kan till och med få veta en hemlis kring skorna....när mamma skulle iväg på tjejmiddag och tog skorna ifrån mig grinade jag så mycket att pappa var tvungen att muta mig med godis...
Jag återkommer med bild när vi är tillbaka i Haag!

2 kommentarer: