torsdag 24 maj 2012

Leiden halvmaraton

Måste bara få berömma min härliga sambo för att fixat ett halvmaraton förra helgen!! Usch vad jobbigt det måste varit, skulle nog inte fixa mer än en fjärdedel av detta lopp.... men å andra sidan har jag aldrig varit någon sporttjej och har inget proffskontrakt som fotbollsspelare i mitt CV....

Loppet gick av stapeln när Maria, Tobbe och Arvid fortfarande var på besök så vi åkte alla till den trevliga staden Leiden för att heja fram Johan. På morgonen önskade jag lycka till åt en kille i svarta tights och svart t-shirt så när vi spanar för fullt på svartklädda killar hör jag en liten tjej "heja pappa, heja pappa"... vi övriga fortsatte att spana efter svarta killar och Alessia försökte övertyga mig att det inte var lönt för pappa är redan i mål.... Oj vad rätt hon hade...vi övriga missade honom totalt då han innan start svidat om till orange löpartröja...

















Här har ni i alla fall två nöjda och duktiga löpare, Johan och hans kollega Sanna, samt Alessia som stolt får bära pappas medalj:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar