tisdag 15 maj 2012

Fina presenter!!

Oj vad jag har fått fina presenter i helgen!! Först och främst så hade vi ju gäster i helgen som var så snäll och köpte mig fina presenter....

Jag tog våra gäster till en av våra favoritbutiker, Riviera Maison, och när jag då visade några av sakerna som jag spanat in, ja då fick jag dem i present! Vilka bra gäster:) Så nu är jag en megatjock och supersnygg chokladkokbok rikare samt att jag har fina rosa tallrikar med guldkant att servera något gott i.... Me like:)

Måste bara öva upp holländskan så jag lyckas baka några av chokladfrestelserna...


 Jag efter detta så var det dags för holländsk morsdag....så på söndag väntade ett superstort paket på mig till frukost... Tror att Alessia måste fått lite hjälp både att finansiera och bära hem...:) Nu laddar vi med bullbak!!






1 kommentar:

  1. Vi ställer gärna upp som provsmakare ;-)

    /Maria

    SvaraRadera