tisdag 7 februari 2012

Tårta!!


Eftersom jag gillar att baka och fixa i köket så surfade jag runt på nätet om det skulle finnas några soliga kurser här i Haag. Det jag då hittade var en workshop i tårtdekorering och då det dessutom fanns ledig plats samma helg som min födelsedag så slog jag till och anmälde mig. Kursen hölls mellan Haag och Delft så Johan skjutsade dit mig och vi var 10 personer som fick var sin sockerkaka att fylla och dekorera.

Jag valde att färga min marsipan gul och att därefter dekorera med olika blommor i olika färger. Alla gjorde sina egna utformningar och jag vågar mig här på att visa övrigas tårtor utan deras samtycke.






Egentligen tycker jag inte att den här typen av tårtor är de godaste men det var roligt att kunna bjuda på snygg egendekorerad tårta på mitt kalas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar