söndag 5 februari 2012

Hipp hipp hurra....

för det är min dag idag:)


Alessia fotograferar mig på café i Amsteradam!
Jaha, då var man ett år klokare! Är ju faktiskt så att under set sista året har man åtminstone samlat på sig en stor dos av erfarenhet och många nya intryck. Är nog ett av de mest spännande åren i mitt trettiofyraåriga liv så det är klart att det skall firas och det har det verkligen gjort!! Redan förra helgen blev jag firad genom en heldag i Amsterdam med god middag och trevlig shopping och igår lördag så fick jag egentid på workshop där jag skapade min alldeles egna födelsedagstårta!! (bild kommer sedan..) Väl hemma så serverades Beef Sandwich a´la Jamie Oliver till ett gott glas rött...

Så idag på min födelsedag så var en present att Johan bokat bord för High Tea på hotell New York i Rotterdam. Nu blev det så att några kompisar bjöd med oss ut på söndagsbrunch så jag valde att spara High Tea till annat tillfälle:) Blev då istället en härlig brunch som bjöd på allt från sushi och marinerad rå tonfisk till kycklingspett och ett glas Prosecco.



Det blev inget födelsedagskalas idag men imorgon kväll väntar vi kompisar från Johans jobb som skall få ta del av min tjusiga tårta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar