lördag 11 februari 2012

Love is in the air...

Ja vad säger man... 4 år och redan har hon hittat en liten förälskelse här i Holland. Han heter Karam och går i hennes klass:)
Förra veckan berättade hon att hon hade fått en ny kompis. "Han heter Karam och jag kramade honom. Sen när vi tittade på film så höll han mig i handen".


Jag trodde nog att det inte skulle bli så mycket mer än så och att bara skulle vara en av kompisarna i klassen....men icke.

Igår när jag hämtade henne på skolan vägrade hon bli upplyft på cykeln för hon skulle vänta till Karam kom och klappa honom. Jag försökte säga att vi vet inte när hans föräldrar kommer så vi kan inte stå här ute och vänta utan vi måste åka hem och äta lunch. Men hon stod bestämt kvar och tillslut kom hans mamma och då blev hon helt tokig när hon "fastnade" bakom massa barn och föräldrar så hon höll på tappa han ur sikte...

Det blev inte mycket mer än en liten vinkning tillbaka när hon försökte hinna ikapp honom så vi får väl se om hon lyckas trollbinda honom såsom han verkar lyckats fånga Alessias intresse....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar