torsdag 8 mars 2012

Umeåsemester

Imorgon bär det av till Umeå!!! Resan var inbokad främst för att kunna göra några jobbinsatser men nu känns det mest som jag behöver semester, vila och att bli frisk... Konstigt kan tyckas då jag är precis hemkommen från Thailand... men långresor är icke min grej när kroppen får tycka till. Har i 1,5 vecka varit trött, sliten, halsont och antydan till feber...åker inte dit totalt utan mår sådär där lite halvskit hela tiden. Även tidigare resor till New York och Los Angeles gjorde mig sängliggandes så långa flygresor och tidsomställningar är tyvärr tufft för mig.

Lägger man här till att jag hade två svängar av förkylningar innan Thailandsresan samt att vaccinationen fick mig liggandes i feber så kanske det inte är så konstigt att jag är less.... Jag har ockuperat soffan så mycket att nu har ländryggen tagit stryk av en halvliggandes position med dator i famnen....

Okej okej, aldrig kul att klaga men någon stans går gränsen...så nu vill jag hem till Umeå och ta långpromenader med snö och solsken och bara kunna njuta... Ska försöka bli tillräckligt frisk för att orka med lite kompisträffar, tjejkvällar och kanske afterwork eller danskväll om det vill sig riktigt väl (är dans redan i morgon så det gäller att kurera snabbt:)) Alessia hade hög feber söndag till tisdag men fixade idag skolan så hon är redo för Umeå:)

Så säger på återseende så länge så får vi se om jag hör av mig något från Ume:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar