lördag 17 mars 2012

Lek och jobb i Umeå

Oj vad tiden går fort ibland... Har varit i Umeå över en vecka och inte har jag synts till här på bloggen inte... Har lagt all min tid på att jobba, njuta av solen och snön, träffa kompisar och så jobba igen....

Har blivit en hel del jobbandes vilket var syftet med resan så Alessia har fått umgås riktigt mycket med mormor och morfar, lekt med Vira och träffat sin bästis. Här underhåller hon oss för fullt och tolkar jag det inte fel så är det en holländsk sång det bjuds på...


Själv känner jag mig hitills mycket nöjd med resan då jag hunnit med både middags- och fikaträffar med kompisar på stan, bebisbesök, afterwork, tjejkväll och så förstås lite mys med familj och kusiner:) Dessutom är ju resan inte slut än så det återstår en tjejlunch och sen så avslutar vi resan med kalas för mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar