onsdag 25 juli 2012

Har ni saknat mig??

Ja inte har ni hittat mig här på bloggen i alla fall:)

Det har varit väldigt mycket bloggtorka på slutet av förklarliga själ...

Först var vi tvungna att avsluta vårt internetabonnemang så då var vi utan internet ett tag (väldigt frustrerande, otroligt vad man är beroende av att vara uppkopplad...) därefter var det en veckas semester i Italien innan vi satte oss tre dagar i bilen för vår flytt hem till Umeå. Väl framme har vi haft häcken full med att städa och packa upp varför det knappt funnits tid till att äta... Tur då att man har snälla föräldrar som ser till att utfordra oss med tomt kylskåp...

Så vi har gjort allt annat än att blogga och jag kommer berätta mer om både flytt och semesterresa lite senare. Ville bara höra av mig så att ni vet att bloggen än så länge lever:)

Vi har inte riktigt kunnat få någon avslappnad semesterkänsla här i Umeå (ännu!!) men jag hoppas alla ni andra har det skönt och härligt och njuter av sommaren!!!

Ciao så länge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar